Nette Sizi En Çok Sinirlendirir ? - Sayfa 8 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Nette Sizi En Çok Sinirlendirir ?
65
●
1.297
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Nette Sizi En Çok Sinirlendirir ?
İlk
3
4
5
6
7
8
25-07-2008, 15:16:51
#64
doru
beni en çok ayar eden msn de iletisine yada nickine yarım saat 45 dk 2 saat vs sonra gelicem diyenler.
25-07-2008, 15:52:08
#65
ibodnmz
Aşkım İçerdeyim gelince titret
25-07-2008, 16:58:00
#66
The_CooL
Üyeliği durduruldu
tam sayfayı açacakken Browser da sunucuya baglanti sıfırlandı Yazısı ve f5 e bastıktan sonra girmesi
İlk
3
4
5
6
7
8
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler