şu anda ne yapıyorsunuz ? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
şu anda ne yapıyorsunuz ?
14
●
344
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
şu anda ne yapıyorsunuz ?
1
2
11-07-2008, 03:13:41
#1
Ardas
Üyeliği durduruldu
gece gece canım sıkıldım konu açıyım dedim ben
Backdoor'un paylaştığı o müziklerden dinliyorum çok güzeller
+nescafe (3. adet içtim uyumamak için
)
+ihs.com.tr falan videolara bakıyorum bukadar
ya siz
11-07-2008, 03:14:52
#2
aristotlee
FTP Programı İndiriyorum
Forum Yedeklerini Ayarlıyorum
Sıgara İÇiyorum
Buraya Mesaj Yazıyorum Hehe
11-07-2008, 03:15:03
#3
kankenan
uyuyorum
11-07-2008, 03:15:40
#4
Wii
boxer'ı göbeğe kadar çektim.
kapılar pencereleri açtım sonuna kadar.
yarimi bekliyorum ben gelinceye
ne cüzdanlar gördüm içinde para yok
ne paralar gördüm yarısı yırtık bantlı
11-07-2008, 03:15:56
#5
ercan
Ekrana bakıyorum boş boş
11-07-2008, 03:20:30
#6
shape
Classic müzik , nescafe ve düşünüyorum
11-07-2008, 03:20:48
#7
neoberg
öyle takılıyorum.
alttaki sen ne yapıyorsun
11-07-2008, 03:36:26
#8
fatihbaz
ayıptır yav,söyleyemem
11-07-2008, 03:40:02
#9
ForzaAltay
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
senle yazisiyorum
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler