Konu
şu anda ne yapıyorsunuz ?
11-07-2008, 03:15:40
#4
Wii
boxer'ı göbeğe kadar çektim.
kapılar pencereleri açtım sonuna kadar.
yarimi bekliyorum ben gelinceye
ne cüzdanlar gördüm içinde para yok
ne paralar gördüm yarısı yırtık bantlı