• 11-07-2008, 03:51:44
    #10
    Üyeliği durduruldu
    psp oyun indiriyom cnbc-e izliyom dizileri sigaramı içiyom ve ayrıca izmirde fırtına kopuyo
  • 11-07-2008, 04:11:26
    #11
    uykum gelsinde uyuyayım diye boş boş bakınıyorum r10'a
  • 11-07-2008, 04:18:41
    #12
    Palmeiras - Figueirense maçını izliyorum tempo düştükçe dolaşıyorum nette
  • 11-07-2008, 04:28:58
    #13
    Üyeliği durduruldu
    4. nescafeyi içiyorum ölmem inş uykumda geldi hafiften
  • 11-07-2008, 05:48:50
    #14
    uykum kaçtı gelsin geri diye r10 a bakıyorum
  • 11-07-2008, 05:50:58
    #15
    Ardas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    4. nescafeyi içiyorum ölmem inş uykumda geldi hafiften
    Bende 4 e başlıyorum şu an