• 23-11-2018, 00:17:11
    #10
    SeripoSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://www.beymen.com/p_alexander-m...r_566727_50622
    bende bu ayakkabı var. az kullanılmıştır. şahin veya tofaş ile takas olur
    darbe boya varmı



    Serkanalaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim gibi sepete ekleyip 130,000₺ rakamı bulan kimse var mı ? Yanlış anlamayın ama alsam dışarı dahi çıkmam kirlenmesin diye hatta oturmam dahi kırışmasın diye 😊
    o kral bugün akıtıyorsun parayı
    FSahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    %40 indirim varken 5 çanta 10 tişört aldım. Teşekkürler haber verdiğiniz için.
    rica ederim maksat lc waikiki çöksün
  • 23-11-2018, 00:19:28
    #11
    ben sipariş verdim 30 gün sürer dediler.
    önce hayvanı bulup derisini yüzüp kurutup kokusunu alması vs cok zahmetliymiş .
    he bir de kargo yokmuş Özel araçla üstündeki paketi altın suyuna batırılmış şekilde geliyormuş
    işin tuaf yanı paket yenilebiliyormuş ..

    alla alla
  • 23-11-2018, 00:21:00
    #12
    okedoke adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben sipariş verdim 30 gün sürer dediler.
    önce hayvanı bulup derisini yüzüp kurutup kokusunu alması vs cok zahmetliymiş .
    he bir de kargo yokmuş Özel araçla üstündeki paketi altın suyuna batırılmış şekilde geliyormuş
    işin tuaf yanı paket yenilebiliyormuş ..

    alla alla
    Alla alla insan bi restorana götürür demi paket yenmesi ne demekmiş
    • okedoke
    okedoke bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 23-11-2018, 00:21:47
    #13
    bu arada çantayı anneme attım
    anne bu çantayı sana alayımmı diye

    dedik; yok be çantam var bu çok düz ben takmam böyle çanta
    farketmedi bile fiyatı.
  • 23-11-2018, 00:24:32
    #14
    eŞize dostunuza kız arkadaşınıza nişanlınıza hediye almak isterseniz yüzde 30 indirim varmış

    https://www.beymen.com/p_givenchy-si...e_558010_10031
  • 23-11-2018, 00:25:17
    #15
    okedoke adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu arada çantayı anneme attım
    anne bu çantayı sana alayımmı diye

    dedik; yok be çantam var bu çok düz ben takmam böyle çanta
    farketmedi bile fiyatı.
    bende aynısın ilk gördüğümde yaptım anneme anne tişört alıyorum %40 indirimliymiş kara cuma varmış

    Evet televizyonda gördüm çok indirim oluyor al 2 tane ama kazak al dedi kartı ver dedim al dedi kartıda verdi bak alıyorum dedim 2 tane kazak al tamam dedi bak ödüyorum dedim tmm diyor şifre istiyor gel şifreyi gir dedim bi baktı sonrası felaket terlikler havada uçuştu

    Bide soruyor kargo ücretsizse al diyor
    • okedoke
    okedoke bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 23-11-2018, 00:30:36
    #16
    Satabilmek içinmi ne adamıda esas duruşa koymuşlar
  • 23-11-2018, 00:32:22
    #17
    MESKO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Satabilmek içinmi ne adamıda esas duruşa koymuşlar
    Üstünde okadar değerli bi kıyafet varken rahat olamazsın heralde
    • MESKO
    MESKO bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 23-11-2018, 00:34:27
    #18
    tişört ün maliyeti e kadardır acaba