ben sipariş verdim 30 gün sürer dediler.
önce hayvanı bulup derisini yüzüp kurutup kokusunu alması vs cok zahmetliymiş .
he bir de kargo yokmuş Özel araçla üstündeki paketi altın suyuna batırılmış şekilde geliyormuş
işin tuaf yanı paket yenilebiliyormuş ..

alla alla