okedoke adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben sipariş verdim 30 gün sürer dediler.
önce hayvanı bulup derisini yüzüp kurutup kokusunu alması vs cok zahmetliymiş .
he bir de kargo yokmuş Özel araçla üstündeki paketi altın suyuna batırılmış şekilde geliyormuş
işin tuaf yanı paket yenilebiliyormuş ..

alla alla
Alla alla insan bi restorana götürür demi paket yenmesi ne demekmiş