• 30-05-2008, 02:23:11
    #10
    Üyeliği durduruldu
    include_me adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    mustangmış pardon
    bu arada öndeki logo ile arkadaki logonun uyumluluğu şahane bide bu kamyonete neden koydular bilemem karizma içinmi
    belkide önden mustang a benziyo diye koymuşlardır
  • 30-05-2008, 02:54:42
    #11
    ****** adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bendemi sorun var resimleri yamuk görüyorum
    Ters gören arkadaşlar, monitörü 90 derece çevirin
  • 30-05-2008, 03:03:46
    #12
    Invoker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    belkide önden mustang a benziyo diye koymuşlardır
    Ben benzetemedim hiç Benzeten varmı
  • 30-05-2008, 03:16:24
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Peksoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ters gören arkadaşlar, monitörü 90 derece çevirin
    Laptop kullanıyorum napacam
  • 30-05-2008, 03:17:13
    #14
    eNerGy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Laptop kullanıyorum napacam
    hocam kucakla laptopu en basiti seninki yaw
  • 30-05-2008, 03:22:10
    #15
    eNerGy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Laptop kullanıyorum napacam
    1. Senin işin daha kolay laptopu 90 derece çevir
    2. Hava atma
  • 30-05-2008, 03:30:50
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Peksoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1. Senin işin daha kolay laptopu 90 derece çevir
    2. Hava atma
    Gecenin 4ünde ne havası ya hava atıcak hal mi kaldı sıcaktan keşke olsa da hava atsak serinlesek biraz
    Laptopta CTRL+ALT ve yön tuşlarını kullanarak ekranı ters çevirdim resmi gördüm boynum tutulmadan
  • 30-05-2008, 03:39:31
    #17
    İlla benim dediğim yöntemi yapmıcaksın demi (:
  • 30-05-2008, 03:46:39
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Peksoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlla benim dediğim yöntemi yapmıcaksın demi (:
    Diğer monitörümü ters çevirecektim ama düşüyordu sabah sabah millet rahatsız olmasın dedim üzülürüm sonra