Eski Ferrari Kamyonet :D - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Eski Ferrari Kamyonet :D
21
●
601
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Eski Ferrari Kamyonet :D
1
2
3
30-05-2008, 01:20:12
#1
include_me
Bugün okuldan gelirken yolda ferari logosunu gördüm arabanın önünde way anasını demeden fotoğraflar annatsın
Dikkat önde
ferrari logosu
var iken arkada ise
at nalı ve at kafası
var karizmanın top 10 birincisi
Edit : Resimler düzeltildi
30-05-2008, 01:27:59
#2
eNerGy
Üyeliği durduruldu
düz koysaydın keşke resimleri boynum ağırdı
30-05-2008, 01:30:04
#3
ottomann
boynum kırılacaaaak
30-05-2008, 01:32:39
#4
Labidu
Misafir
bendemi sorun var resimleri yamuk görüyorum
30-05-2008, 01:35:25
#5
optmaster
Öndeki Ferrari logosu değil Ford Mustang logosu
30-05-2008, 01:49:53
#6
Invoker
Üyeliği durduruldu
optmaster adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Öndeki Ferrari logosu değil Ford Mustang logosu
aynen ... ferrari logosu şaha kalkmış attır
30-05-2008, 01:51:00
#7
LineBilisim
boynum tutuldu
30-05-2008, 02:04:11
#8
EmreUnan
+mustang
30-05-2008, 02:12:30
#9
include_me
mustangmış pardon
bu arada öndeki logo ile arkadaki logonun uyumluluğu şahane
bide bu kamyonete neden koydular bilemem karizma içinmi
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler