Eski Ferrari Kamyonet :D - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Eski Ferrari Kamyonet :D
21
●
601
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Eski Ferrari Kamyonet :D
1
2
3
30-05-2008, 09:26:07
#19
Mf.Rub
Buyrun Düz resimler
Rep'leri görelim
30-05-2008, 09:46:07
#20
dombalak
bu kamyonet ford p100 model değilmi yaw
ayrıca doğana-şahine bile mustang logosu koyuyorlar buna koymuşlar çokmu
30-05-2008, 09:51:44
#21
Fibonacci
Taunus'a daha çok benziyor
30-05-2008, 11:58:10
#22
include_me
Fibonacci adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Taunus'a daha çok benziyor
Evet bende farkettim
Sorun olan şu ki;
Kamyonet sahibi amcanın pamuk şeker satması yeni kordonda dolaşarak
Edit: resimler düzeltildi
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler