Konu
Eski Ferrari Kamyonet :D
30-05-2008, 02:23:11
#10
Invoker
Üyeliği durduruldu
include_me adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
mustangmış pardon
bu arada öndeki logo ile arkadaki logonun uyumluluğu şahane
bide bu kamyonete neden koydular bilemem karizma içinmi
belkide önden mustang a benziyo diye koymuşlardır