include_me adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
mustangmış pardon
bu arada öndeki logo ile arkadaki logonun uyumluluğu şahane bide bu kamyonete neden koydular bilemem karizma içinmi
belkide önden mustang a benziyo diye koymuşlardır