• 25-05-2008, 20:46:10
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Normal yazı olarak daha hızlısını bile yazarım ancak kod olarak olmaz sanırım. ayrıca dediğiniz gibi hızlandırma. yani elleri o karakterleri klavyedeki kombinasyon tuşları ile kullanabilmesi için daha yavaş olması lazım. mantıken.
  • 25-05-2008, 21:30:13
    #11
    DarkRhyme adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Normal yazı olarak daha hızlısını bile yazarım ancak kod olarak olmaz sanırım. ayrıca dediğiniz gibi hızlandırma. yani elleri o karakterleri klavyedeki kombinasyon tuşları ile kullanabilmesi için daha yavaş olması lazım. mantıken.
    normal yazıyı bende yazarım
  • 25-05-2008, 22:33:01
    #12
    bende bir şey sandım
  • 25-05-2008, 22:53:45
    #13
    Büyük ihtimal kodları yavaş yavaş hatasızca yazdı.Sonra hızlandırdı.
  • 25-05-2008, 22:56:46
    #14
    Çakal
  • 25-05-2008, 23:04:24
    #15
    tahribatta veya bi sitede vardı.
    notepad benzeri ,

    dosyayı seçiyordun klavyeden istediğin tuşa bas o seçtiğin dosyalardakini yazıyordu.

    öyle hızlı kod yazmakla bu iş olsa peeeh