Normal yazı olarak daha hızlısını bile yazarım ancak kod olarak olmaz sanırım. ayrıca dediğiniz gibi hızlandırma. yani elleri o karakterleri klavyedeki kombinasyon tuşları ile kullanabilmesi için daha yavaş olması lazım. mantıken.
normal yazıyı bende yazarım