tahribatta veya bi sitede vardı.
notepad benzeri ,

dosyayı seçiyordun klavyeden istediğin tuşa bas o seçtiğin dosyalardakini yazıyordu.

öyle hızlı kod yazmakla bu iş olsa peeeh