Konu
Adam Deli Gibi Kod Yazıyor : |
25-05-2008, 20:46:10
#10
DarkRhyme
Üyeliği durduruldu
Normal yazı olarak daha hızlısını bile yazarım ancak kod olarak olmaz sanırım. ayrıca dediğiniz gibi hızlandırma. yani elleri o karakterleri klavyedeki kombinasyon tuşları ile kullanabilmesi için daha yavaş olması lazım. mantıken.