• 18-05-2008, 00:08:50
    #91
    project2007 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok Botmuş diyorlar r10 Botu radmin 40 gün 40 gecede yazmış
    bidaha da silememiş dimi bot kendi kendini geliştirmiş
  • 18-05-2008, 00:08:55
    #92
    Üyeliği durduruldu
    ****** adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet robotum ve yağla çalışıyorum.yağa ihtiyacım var anladın sen onu
    ehuheu sen iste yeter en pahalından veririz yağ'ın

    yakoSin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ****** mutfak robotumuy muş
    yok bu başka robot
  • 18-05-2008, 00:08:55
    #93
    yakoSin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ****** mutfak robotumuy muş
    Mutfaksa sorun yok
  • 18-05-2008, 00:10:55
    #94
    pikniktube'i yazan labidumu ?
  • 18-05-2008, 00:35:13
    #95
    Üyeliği durduruldu
    HayroLa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    pikniktube'i yazan labidumu ?
    Evet ortaklaşa yazdık Takıldığı yerlerde yardımcı oldum
  • 18-05-2008, 00:43:52
    #96
    Misafir
    arkadaşlar msn den pikniktubeyi yazdığım için bir çok kurumsal teknik var.Ben yazmadım arkadaşlar.Ben kodlamanın k sından anlamam.Ben para verip yazdırırım
  • 18-05-2008, 00:52:29
    #97
    Misafir
    ******

    bu kırmızı nokta noluyo gece 12'den sonra böyle mi oluyo
  • 18-05-2008, 00:54:59
    #98
    Üyeliği durduruldu
    ManuaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ******

    bu kırmızı nokta noluyo gece 12'den sonra böyle mi oluyo
    gizli dolaşıyor ya ondan
  • 18-05-2008, 00:55:43
    #99
    ach
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ****** adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar msn den pikniktubeyi yazdığım için bir çok kurumsal teknik var.Ben yazmadım arkadaşlar.Ben kodlamanın k sından anlamam.Ben para verip yazdırırım
    para var huzur var