Konu
Labidu hiç uyumuyormu ?
18-05-2008, 00:08:50
#91
Priapos
project2007 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Yok Botmuş diyorlar r10 Botu radmin 40 gün 40 gecede yazmış
bidaha da silememiş dimi
bot kendi kendini geliştirmiş