****** adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
arkadaşlar msn den pikniktubeyi yazdığım için bir çok kurumsal teknik var.Ben yazmadım arkadaşlar.Ben kodlamanın k sından anlamam.Ben para verip yazdırırım
para var huzur var