• 04-05-2008, 23:18:32
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar kız kardeşim oynarken gördüm.Hani bizim küçüklüğümüzde ateride oynadığımız tabancalı tek oyun
    Biraz nostaljiye ne dersiniz?
    Tilki Oyun, Flash Oyun, Oyun, Bedava Oyunlar, Kız Oyunları - Duck Hunt
  • 04-05-2008, 23:20:26
    #2
    Kinggame / Game News » Blog Archive » Ã�rdek Avi
    Bu orijinaline daha çok benziyor
  • 05-05-2008, 02:43:30
    #3
    Vay bee benim küçüklüğümde ateri salonları vardı orada vururduk bu ördekleri...Sonra ufak bir kutunun içine aldılar tv'ye takıp oynadık bir süre...Sonra da amiyane tabirle "eşşek kadar" olduğumu anlayınca tekmeledim hepsini...Ağır abi oyunları bile sökmüyor şimdiler de Ama duygulandım bu nostalji karşısında bir an...
  • 05-05-2008, 03:03:53
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Küçükken ateride az oynamadık, bu sefer 1 kaçtı 2 kaçtı 3 bum
  • 05-05-2008, 03:09:25
    #5
    Bu köpeği vurmamızın imkanı yokmu ?? Pis pis gülüyor gıcık oldum
  • 05-05-2008, 06:16:43
    #6
    Üyeliği durduruldu
    harbi yaw
  • 05-05-2008, 10:02:41
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Küçükken ataride oynardım birde silahım vardı onla vururdum kuşları ...
  • 05-05-2008, 10:07:00
    #8
    Üyeliği durduruldu
    bu zor ama kaçırınca köpek gülüyomu ağlıyomu hala çözemedim
  • 05-05-2008, 10:27:30
    #9