Vay bee benim küçüklüğümde ateri salonları vardı orada vururduk bu ördekleri...Sonra ufak bir kutunun içine aldılar tv'ye takıp oynadık bir süre...Sonra da amiyane tabirle "eşşek kadar" olduğumu anlayınca tekmeledim hepsini...Ağır abi oyunları bile sökmüyor şimdiler de

Ama duygulandım bu nostalji karşısında bir an...