• 05-05-2008, 10:32:56
    #10
    Hahaa

    8mb'lık atarilerde vardı bu
    Adaptor ısındı lannn
  • 05-05-2008, 12:25:13
    #11
    Üyeliği durduruldu
    @Myrize
    köpeği hiç güldürmedin demek tebrikler
  • 05-05-2008, 20:04:13
    #12
    köpeğide vuracağım ama olmuyor.
  • 06-05-2008, 16:59:14
    #13
    Bir zamanların vazgeçilmesi

    Ahh ahh gözlerim doldu ya
  • 06-05-2008, 17:00:44
    #14
    ah ah çocukluğumun oyunu Polat alemdar bile silah tutmayı bu oyun sayesinde öğrendi
  • 07-05-2008, 15:55:17
    #15
    Misafir
    Atarinin vazgeçilmezlerinden

    Kubi:Halil adaptor ısınmıs .
    Halil : Aboooo salak cıkarsana duman cıkıyo lannn
  • 07-05-2008, 17:29:50
    #16
    Üyeliği durduruldu
    TheKanka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Atarinin vazgeçilmezlerinden
    Kubi:Halil adaptor ısınmıs .
    Halil : Aboooo salak cıkarsana duman cıkıyo lannn
    Harbiden'de adaptor'den az çekmedik 1 oyun oynuyosun hemen ısınıyodu.
    Bu arada 2-3 sene önce aterimi spotçuya 10 ytlye okutmuştum
  • 07-05-2008, 17:36:32
    #17
    Bende iki adaptör vardı biri ısınınca diğerini takardım
    Hey gidi günler
  • 07-05-2008, 19:02:27
    #18
    myrize adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    köpeğide vuracağım ama olmuyor.
    oyuna start verdiğin ekranda 4 seçenek var, 3ncüsü çalışmıyor,
    4ncüsünü tıkla,sınırsız mermi ve taramlı silah veriyor,
    itler akıyor ekranda hepsini öldürüyon