TheKanka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Atarinin vazgeçilmezlerinden
Kubi:Halil adaptor ısınmıs .
Halil : Aboooo salak cıkarsana duman cıkıyo lannn
Harbiden'de adaptor'den az çekmedik 1 oyun oynuyosun hemen ısınıyodu.
Bu arada 2-3 sene önce aterimi spotçuya 10 ytlye okutmuştum