Bu oyunu hatırladınızmı? - Sayfa 3 - R10.net
0
GiriÅŸ Yap
Kayıt Ol
Bu oyunu hatırladınızmı?
20
●
554
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Bu oyunu hatırladınızmı?
1
2
3
07-05-2008, 20:03:37
#19
MaxiCoder
Üyeliği durduruldu
afatihirkli adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
oyuna start verdiğin ekranda 4 seçenek var, 3ncüsü çalışmıyor,
4ncüsünü tıkla,sınırsız mermi ve taramlı silah veriyor,
itler akıyor ekranda hepsini öldürüyon
Bu dediğini yeni keşfettim köpeği vuruyorum oh be
07-05-2008, 20:07:14
#20
TrueLove
çoçukluğumu yedi l a n' ! şeklinde bişeyler söylemek isterdim ama söylemiyorum
07-05-2008, 20:12:03
#21
Misafir
Vay be geçmişe gittim bir an
1
2
3
×
BeÄŸeniler
×
DeÄŸerlendirmeler