Bu oyunu hatırladınızmı? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bu oyunu hatırladınızmı?
20
●
554
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Bu oyunu hatırladınızmı?
1
2
3
05-05-2008, 10:32:56
#10
Kalyoncu
Hahaa
8mb'lık atarilerde vardı bu
Adaptor ısındı lannn
05-05-2008, 12:25:13
#11
MaxiCoder
Üyeliği durduruldu
@Myrize
köpeği hiç güldürmedin demek tebrikler
05-05-2008, 20:04:13
#12
myrize
köpeğide vuracağım ama
olmuyor.
06-05-2008, 16:59:14
#13
burak_cezaaa
Bir zamanların vazgeçilmesi
Ahh ahh gözlerim doldu ya
06-05-2008, 17:00:44
#14
MaxidaTa
ah ah çocukluğumun oyunu
Polat alemdar bile silah tutmayı bu oyun sayesinde öğrendi
07-05-2008, 15:55:17
#15
TheKanka
Misafir
Atarinin vazgeçilmezlerinden
Kubi:Halil adaptor ısınmıs .
Halil : Aboooo salak cıkarsana duman cıkıyo lannn
07-05-2008, 17:29:50
#16
MaxiCoder
Üyeliği durduruldu
TheKanka adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Atarinin vazgeçilmezlerinden
Kubi:Halil adaptor ısınmıs .
Halil : Aboooo salak cıkarsana duman cıkıyo lannn
Harbiden'de adaptor'den az çekmedik 1 oyun oynuyosun hemen ısınıyodu.
Bu arada 2-3 sene önce aterimi spotçuya 10 ytlye okutmuştum
07-05-2008, 17:36:32
#17
MicroChip
Bende iki adaptör vardı biri ısınınca diğerini takardım
Hey gidi günler
07-05-2008, 19:02:27
#18
afatihirkli
myrize adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
köpeğide vuracağım ama
olmuyor.
oyuna start verdiğin ekranda 4 seçenek var, 3ncüsü çalışmıyor,
4ncüsünü tıkla,sınırsız mermi ve taramlı silah veriyor,
itler akıyor ekranda hepsini öldürüyon
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler