• 01-05-2008, 01:06:42
    #19
    genç futbolcular bulmak için harcardım büyük bi takıma bi transfer yapardım o futbolcuları 1 senede kazandığı paranın 5 katını bi transferde kazanırdım
  • 01-05-2008, 08:05:22
    #20
    Biriktirirdim
  • 01-05-2008, 09:48:05
    #21
    EuK
    Üyeliği durduruldu
    bu para maaş olarak değil de ayrı ekstra olarak her ay gelse bu tarzda harcardım.(altını çiziyorum)
    örneğin : Türkiye'deki büyük forum sitelerinin hepsini ama hepsini alırdım.
    forumtr,r10,forumnuero vb..
    sonra, diğer 2.ay ve sonraki 2 ay gelen parayı kenara koyar.
    yani 120*3 : 360
    hatta bi ayını daha kenara koyarım çalışanlara maaş vereceğiz
    480milyar ile datacenter satın alırdım kurmaya gerek yok ..
    hostcini,nixcon birini alırdık herhalde(o gün kü duruma bağlı)

    yani sonuç olarak Araplar gibi yaşardım
    örn : adamlarda petrol var dolayısı ile para da var ama üretim yok Arabistan'a gittiyseniz eğer görmüşsünüzdür arabalar hep ama hep Amerikan üretimi arabalar

    bas parayı al datacenter i
  • 01-05-2008, 10:15:00
    #22
    O kadar para tr sartlarinda cok ama cok fazla, kendisinden elbette bu para fazla az verin demesi beklenmez ama... bir de en once saglik o kadar para alipda sagligimiz olmasaydi diye dusunce ilk once saglik gelir.
  • 01-05-2008, 11:12:12
    #23
    Üyeliği durduruldu
    hele bi o gün gelsinde bakarız çaresine.
  • 01-05-2008, 11:22:48
    #24
    Üyeliği durduruldu
    TEV e bağış yapardım bol bol
  • 01-05-2008, 12:03:01
    #25
    Üyeliği durduruldu
    deli dana adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    o kadar param olsa karıya giderdim, paraları karılarla yerdim
  • 01-05-2008, 12:55:16
    #26
    Kurumsal Üye
    O kadar maaşı veren yerde çalışmaya devam ederdim
  • 01-05-2008, 13:02:03
    #27
    r11 açardım

    r10 un pabucunu dama atardım