• 01-05-2008, 13:04:53
    #28
    backlink kasardık artık, aç gözlülükten ;D
  • 01-05-2008, 13:17:29
    #29
    Üyeliği durduruldu
    Once bilgisayari kirip atar, sonra hayatima bakardim. Ne bileyim orasi senin burasi benim dolasirdim falan iste.
  • 01-05-2008, 13:36:56
    #30
    Üyeliği durduruldu
    walla gider kendime ev alırdım sakin biryerlerden.
  • 01-05-2008, 13:45:32
    #31
    Üyeliği durduruldu
    aldığım maaşın yarısını müdüre verirdim beni hiç işten kovmasın diye
  • 01-05-2008, 16:39:38
    #32
    Bu da yillik 1.3 milyon$ falan yaparki aslinda o kadar da fazla degildir. Su an bir cok yabanci futbolcu Terim'den daha cok aliyor demektir. Neyse o kadar param olsa bir sey degizmezdi. Para havuzuma atsam sanirim 1 cm kadar yükselebilirdi