bu para maaş olarak değil de ayrı ekstra olarak her ay gelse bu tarzda harcardım.(altını çiziyorum)
örneğin : Türkiye'deki büyük forum sitelerinin hepsini ama hepsini alırdım.
forumtr,r10,forumnuero vb..
sonra, diğer 2.ay ve sonraki 2 ay gelen parayı kenara koyar.
yani 120*3 : 360
hatta bi ayını daha kenara koyarım çalışanlara maaş vereceğiz

480milyar ile datacenter satın alırdım kurmaya gerek yok ..

hostcini,nixcon birini alırdık herhalde(o gün kü duruma bağlı

)
yani sonuç olarak Araplar gibi yaşardım
örn : adamlarda petrol var dolayısı ile para da var ama üretim yok Arabistan'a gittiyseniz eğer görmüşsünüzdür arabalar hep ama hep Amerikan üretimi arabalar
bas parayı al datacenter i