bu para maaş olarak değil de ayrı ekstra olarak her ay gelse bu tarzda harcardım.(altını çiziyorum)
örneğin : Türkiye'deki büyük forum sitelerinin hepsini ama hepsini alırdım.
forumtr,r10,forumnuero vb..
sonra, diğer 2.ay ve sonraki 2 ay gelen parayı kenara koyar.
yani 120*3 : 360
hatta bi ayını daha kenara koyarım çalışanlara maaş vereceğiz
480milyar ile datacenter satın alırdım kurmaya gerek yok ..
hostcini,nixcon birini alırdık herhalde(o gün kü duruma bağlı)

yani sonuç olarak Araplar gibi yaşardım
örn : adamlarda petrol var dolayısı ile para da var ama üretim yok Arabistan'a gittiyseniz eğer görmüşsünüzdür arabalar hep ama hep Amerikan üretimi arabalar

bas parayı al datacenter i