• 06-05-2008, 16:45:59
    Üyeliği durduruldu
  • 06-05-2008, 16:46:48
    Üyeliği durduruldu
    HKNOCN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende masamın üzerini koyayım. PRNTSCREEN çalışmıyor da










    Masaüzeri biraz kalabalık yaw idare edin artık.


    oynun adı ney?
  • 06-05-2008, 17:37:41




    bunlarda benim ki
  • 06-05-2008, 17:38:10
    Her zaman düzenli masaüstünden yanayım Araç gereçin'in içinde 75 den fazla kısayol var
    Masaüstünden ne kadar çok kısayol ve dosya barındırırsanız PC o kadar yavaşlar bunu unutmayın

  • 06-05-2008, 17:47:48
    KomoL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle




    bunlarda benim ki
    Şu arkada görünen ses sistemi PREMIER 37500 mü?
    Güzel sistem. Bir ara kullanmıştım. Tam bir canavar
  • 06-05-2008, 21:33:49
    HKNOCN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şu arkada görünen ses sistemi PREMIER 37500 mü?
    Güzel sistem. Bir ara kullanmıştım. Tam bir canavar
    evet dostum 3sene önce doğum günü hediyesi olarak ablam almıştı dediğin gibi canavar 50volden fazla yukarı çıktığımda zıplıyorum
  • 06-05-2008, 21:38:58
    KomoL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


    bunlarda benim ki
    kız kim yengemi
    sigarayı sansürleseydin rtük kapamasın siteyi
  • 06-05-2008, 21:42:27
    mcsoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kız kim yengemi
    sigarayı sansürleseydin rtük kapamasın siteyi
    hahaha hatun hiLary Duff çok seviyorum harbiden aşığım hatuna ama bi türlü fun cluplarında yakaLayamıyorum çünkü ingiLizcem yok
  • 30-05-2008, 03:42:08
    Üyeliği durduruldu
    Konuyu tekrardan hortlatalım ve yeni masaüstleri ekleyelim