• 03-08-2008, 02:33:35
  • 29-01-2009, 18:05:35
    Üyeliği durduruldu
    sanırım konuyu hortlatıyorum
  • 29-01-2009, 19:44:47


    sade en güzeli
  • 29-01-2009, 20:00:34
    Üyeliği durduruldu
    alın size masaüstü

  • 29-01-2009, 20:24:09
  • 29-01-2009, 20:34:40
    Üyeliği durduruldu
  • 29-01-2009, 21:06:32
    Bu da tanımadığım birinin masa üstü


  • 29-01-2009, 21:26:23
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    buda bnim masaüstü

  • 29-01-2009, 22:23:21
    masaüstü.JPG

    en düzenli benimkisi ben masaüstü değil menüyü kullanıyorum çoğunlukla daha pratik benim için öyle alıştım..