• 05-08-2015, 13:06:00
    #10
    Üyeliği durduruldu
    StyleWaR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şahsen bende çok çok çok zengin olsam siyah keten pantolonumdan ve tişört giymekten vazgeçmem kesinlikle. Bende acun ve mark gibi sürekli tişört giymeyi seviyorum acaba ilerde çok büyük zengin olabilir miyim.?
    iş t-shirtte bitmiyor inşallah olursun
  • 05-08-2015, 13:08:16
    #11
    Araç 30 bin dolar değil ki, niye öyle yazmışlar anlamadım.
  • 05-08-2015, 13:08:36
    #12
    limonluck adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iş t-shirtte bitmiyor inşallah olursun
    üniversite okumucam hergün tişört giycem göreceksiniz r10u satın alıcam

    her neyse günde adsenseden 50 TL kazanayım yeter valla
  • 05-08-2015, 13:14:10
    #13
    Üyeliği durduruldu
    bende onun peşindeyim bakalım
  • 09-08-2015, 19:09:00
    #14
    Çok arabası vardı onun ne yapacak o kadar parayı harcayacak mutlaka
  • 09-08-2015, 19:12:22
    #15
    Bi honda tutkunu olarak Mark'ın Honda ve Acura(Hondanın firması) kullanmasını gönlümü fethetti


    Herkesin Hondasına kimse karışamaz.
  • 09-08-2015, 19:15:14
    #16
    Ment adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bi honda tutkunu olarak Mark'ın Honda ve Acura(Hondanın firması) kullanmasını gönlümü fethetti
    Herkesin Hondasına kimse karışamaz.
    Bu tip haberler markaların PR çalışması
    Uzunca bir süre VW Golf'e biniyor diye reklam yapılmıştı, HONDA da reklamın bir parçası diğerleri de ...
  • 09-08-2015, 19:15:35
    #17
    peki sen 20 milyar sen bu parayı ne yaptın, O para hayali bir para madem o kadar lüks fantezilerin yok, servetinin yarısını bağışlasa ne olur.
  • 09-08-2015, 19:19:02
    #18
    Anlaşılıyor ki zengin olmadan bazı şeyleri anlayamayacağız ama galiba ben de zengin olsam araba olarak ucuz bir şeyler alırım.

    Çünkü sürekli çalışan biri arabaya pek ihtiyaç duymaz. O zamanda boşa para harcamış olursun 1M liralık araba alarak.

    Ama en iyi telefonu kullanmak isterim, en iyi PC bende olsun isterim, evim tamamen teknolojik olsun isterim.

    Zengin olup şımarmamakla bunlar farklı şeyler tamamen.

    İnsan tişört giyiyor diye şımarmamış olmaz ki. Önemsememiş olur.

    Hayır zaten Mark yakışıklı değil, ne giyerse giysin kendisine avantaj katmaz ki.

    Ben fiziksel engelliyim, yamukluk var göğüs kısmımda. Takım elbise de giysem yamuk olacak, tişörtle de yamuk olarak. Ben takım elbise giymedi diye şımarmamış olmam.

    Ama Acun'un parasına rağmen şımarmadığına katılıyorum.