Anlaşılıyor ki zengin olmadan bazı şeyleri anlayamayacağız ama galiba ben de zengin olsam araba olarak ucuz bir şeyler alırım.

Çünkü sürekli çalışan biri arabaya pek ihtiyaç duymaz. O zamanda boşa para harcamış olursun 1M liralık araba alarak.

Ama en iyi telefonu kullanmak isterim, en iyi PC bende olsun isterim, evim tamamen teknolojik olsun isterim.

Zengin olup şımarmamakla bunlar farklı şeyler tamamen.

İnsan tişört giyiyor diye şımarmamış olmaz ki. Önemsememiş olur.

Hayır zaten Mark yakışıklı değil, ne giyerse giysin kendisine avantaj katmaz ki.

Ben fiziksel engelliyim, yamukluk var göğüs kısmımda. Takım elbise de giysem yamuk olacak, tişörtle de yamuk olarak. Ben takım elbise giymedi diye şımarmamış olmam.

Ama Acun'un parasına rağmen şımarmadığına katılıyorum.