• 01-08-2015, 00:14:49
    #1
    Adama helal olsun iyi para var dünyanın top 50 zenginlerinden ama bindigi araba 30 bin dolarlık.Bizim acun ılıcalı gibi şımarmamıs.



    O, Facebook’un kurucusu ve teknoloji dünyasının en önemli birkaç adamından biri. Serveti 20 milyar doların üstünde… Ama Mark Zuckerberg’in arabası hala 30 bin dolarlık bir araba ve her gün işe onunla gidip geliyor. Üzerinde 7 dolarlık tişört serisi ve 30 dolarlık ortopedik terliklerinden vazgeçmediğini de ekleyelim.



    Devamı burada diğer zenginlerin

    http://www.hurriyet.com.tr/yeni/boyl...r-sekerim-1692
  • 01-08-2015, 01:04:28
    #2
    YRG
    Üyeliği durduruldu
    Acun Ilıcalı gibi şımarmamış diyorsun da herkesin aldığı keyifli şeyler vardır. Mark Zuckerberg arabayı sadece a noktasından b noktasına gitmek için görüyordur. Acun Ilıcalı veya başka araba severler ayak bileği ile hafifce gaza basmaktan bile haz alıyordur. Araba tutkusu olmayan bilemez bunu.
  • 03-08-2015, 05:32:34
    #3
    Zenginin malı, züğürdün çenesini yorarmış hocam.

    Herkesin parası kendine deyip geçmek en doğrusu
  • 05-08-2015, 12:50:49
    #4
    Kimsenin keyfini,tercihini sorgulamak bize düşmez ama anlayamıyorum ben bu bazı zenginleri :? Hani hava için ferrari alanlarda var ama bari git mercedes s350 falan al on numara aile arabası.
  • 05-08-2015, 12:51:43
    #5
    Üyeliği durduruldu
    350 $ maaşla çalışıp iPhone6'yı 99 ay taksitle aldıktan sonra dolmuşta seyahat eden yurdum insanı anlayamaz
  • 05-08-2015, 12:52:40
    #6
    ruhu fakir :d
  • 05-08-2015, 12:52:42
    #7
    Üyeliği durduruldu
    mark zuckerberg'in tek arabası olduğunu nerden biliyoruz ?



  • 05-08-2015, 12:58:03
    #9
    Şahsen bende çok çok çok zengin olsam siyah keten pantolonumdan ve tişört giymekten vazgeçmem kesinlikle. Bende acun ve mark gibi sürekli tişört giymeyi seviyorum acaba ilerde çok büyük zengin olabilir miyim.?