3 Gündür Kafayı Yedim - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
3 Gündür Kafayı Yedim
24
●
642
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
3 Gündür Kafayı Yedim
1
2
3
21-03-2008, 20:35:08
#1
Paşa
Arkadaşlar Tam 3 Gündür Hazırlamakta Olduğum Av Köpeği Üretim Çiftliği Web Sitesine Slogan Arıyorum. Kafayı Sıyırmak Üzereyim Hala Uygun Bişey Bulamadım. Varmı Bana Önerebileceğiniz Sloganlar.
21-03-2008, 20:37:34
#2
Datab0y
Üyeliği durduruldu
Av Köpeği Üretim Çiftliği mi :S
21-03-2008, 20:39:44
#3
webkit
Tu tu tu tu tut..
21-03-2008, 20:43:10
#4
myqatsel
diğer firmalardan farklarınızı söyleyin bi..
21-03-2008, 20:43:41
#5
Paşa
Datab0y adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Av Köpeği Üretim Çiftliği mi :S
Evet Aynen Öyle
Webkit adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Tu tu tu tu tut.
Düşünmedim Değil Açıkçası
21-03-2008, 20:44:07
#6
KingMania
Bi banner yap köpeğin ağzından bi baloncuk çıkar karikatürlerde oluya orayada "Gel çiftleşelim" yaz
21-03-2008, 20:44:18
#7
ayberk
Avcının en sadık dostu
21-03-2008, 20:45:26
#8
DohPitch
Gelin çiftleşelim,çoğul olalım
Olabilir bir kopek'in ağzından konusuyormuş gibi
21-03-2008, 20:47:44
#9
KingMania
DohPitch adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Gelin çiftleşelim,çoğul olalım
Olabilir bir kopek'in ağzından konusuyormuş gibi
Benim fikrimi çalma
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler