• 21-03-2008, 20:35:08
    #1
    Arkadaşlar Tam 3 Gündür Hazırlamakta Olduğum Av Köpeği Üretim Çiftliği Web Sitesine Slogan Arıyorum. Kafayı Sıyırmak Üzereyim Hala Uygun Bişey Bulamadım. Varmı Bana Önerebileceğiniz Sloganlar.
  • 21-03-2008, 20:37:34
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Av Köpeği Üretim Çiftliği mi :S
  • 21-03-2008, 20:39:44
    #3
    Tu tu tu tu tut..
  • 21-03-2008, 20:43:10
    #4
    diğer firmalardan farklarınızı söyleyin bi..
  • 21-03-2008, 20:43:41
    #5
    Datab0y adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Av Köpeği Üretim Çiftliği mi :S
    Evet Aynen Öyle
    Webkit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tu tu tu tu tut.
    Düşünmedim Değil Açıkçası
  • 21-03-2008, 20:44:07
    #6
    Bi banner yap köpeğin ağzından bi baloncuk çıkar karikatürlerde oluya orayada "Gel çiftleşelim" yaz
  • 21-03-2008, 20:44:18
    #7
    Avcının en sadık dostu
  • 21-03-2008, 20:45:26
    #8
    Gelin çiftleşelim,çoğul olalım Olabilir bir kopek'in ağzından konusuyormuş gibi
  • 21-03-2008, 20:47:44
    #9
    DohPitch adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gelin çiftleşelim,çoğul olalım Olabilir bir kopek'in ağzından konusuyormuş gibi
    Benim fikrimi çalma