Konu
3 Gündür Kafayı Yedim
21-03-2008, 20:47:44
#9
KingMania
DohPitch adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Gelin çiftleşelim,çoğul olalım
Olabilir bir kopek'in ağzından konusuyormuş gibi
Benim fikrimi çalma