Konu
3 Gündür Kafayı Yedim
21-03-2008, 20:35:08
#1
Paşa
Arkadaşlar Tam 3 Gündür Hazırlamakta Olduğum Av Köpeği Üretim Çiftliği Web Sitesine Slogan Arıyorum. Kafayı Sıyırmak Üzereyim Hala Uygun Bişey Bulamadım. Varmı Bana Önerebileceğiniz Sloganlar.