r10 dört gözler kulubü - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
r10 dört gözler kulubü
46
●
1.075
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
r10 dört gözler kulubü
1
2
3
4
5
6
22-02-2008, 20:54:19
#1
scopus
R10 daki kullanıcıların göz sağlığına nasılmış acaba
Benim kullandığım gözlük 1.25 uzak
Sizinkiler nasıl acaba
22-02-2008, 20:58:11
#2
MicroChip
3 miyop
22-02-2008, 21:01:58
#3
Abraxas
ayıp ayıp, o nasıl başlık 4 gözler...
onlar göz değil gözlük !
gözlük bir aksesuardır..
(2 miyop)
22-02-2008, 21:25:55
#4
dombalak
sol 3 sağ 3,5 miyop
göremiyorum....
22-02-2008, 21:35:01
#5
pRoFeSSioNaL
hiç doktora gitmedim ama eminim ki sakat benim gözler..
22-02-2008, 21:36:18
#6
Gangstamonu
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
gözlük takmıyorum ama ehliyet kursundaki renk testinde hiç birini bilemedim
22-02-2008, 21:36:34
#7
BeRKo
0,50 sol 0,75 sağ astigmat..
Gözlük kullanmayı sevmiyorum ama
22-02-2008, 21:38:05
#8
Cem1
ben pc başından nadir dinlendirmek için takarım
22-02-2008, 22:25:56
#9
horoz-2020
sol 1,50 sağ 1,00 uzak miyop mu ne diyonuz ya ondan
1
2
3
4
5
6
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler