• 22-02-2008, 20:54:19
    #1
    R10 daki kullanıcıların göz sağlığına nasılmış acaba
    Benim kullandığım gözlük 1.25 uzak
    Sizinkiler nasıl acaba
  • 22-02-2008, 20:58:11
    #2
    3 miyop
  • 22-02-2008, 21:01:58
    #3
    ayıp ayıp, o nasıl başlık 4 gözler...

    onlar göz değil gözlük !
    gözlük bir aksesuardır..


    (2 miyop)
  • 22-02-2008, 21:25:55
    #4
    sol 3 sağ 3,5 miyop

    göremiyorum....
  • 22-02-2008, 21:35:01
    #5
    hiç doktora gitmedim ama eminim ki sakat benim gözler..
  • 22-02-2008, 21:36:18
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    gözlük takmıyorum ama ehliyet kursundaki renk testinde hiç birini bilemedim
  • 22-02-2008, 21:36:34
    #7
    0,50 sol 0,75 sağ astigmat..
    Gözlük kullanmayı sevmiyorum ama
  • 22-02-2008, 21:38:05
    #8
    ben pc başından nadir dinlendirmek için takarım
  • 22-02-2008, 22:25:56
    #9
    sol 1,50 sağ 1,00 uzak miyop mu ne diyonuz ya ondan