Konu
r10 dört gözler kulubü
22-02-2008, 21:01:58
#3
Abraxas
ayıp ayıp, o nasıl başlık 4 gözler...
onlar göz değil gözlük !
gözlük bir aksesuardır..
(2 miyop)