• 22-02-2008, 22:28:26
    #10
    bende gitmedim doktora yanlız gözlerde var bişeyler yakını fazla net göremiyorum
  • 22-02-2008, 22:29:32
    #11
    2 ydi i*ne bu sefer 2.25 verdi.

    benden bi önceki elemana hatırlatma.

    Yakını görememe Hipermetrop
    Uzağı görememe Miyop
  • 22-02-2008, 22:35:26
    #12
    satılık sağlam 2 tane cilli gibi göz yakın, uzak, aşağı, yukarı, renkli, renksiz. hiç bir kusuru yoktur. pm atınız
  • 22-02-2008, 22:41:51
    #13
    Must4f4 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    satılık sağlam 2 tane cilli gibi göz yakın, uzak, aşağı, yukarı, renkli, renksiz. hiç bir kusuru yoktur. pm atınız
    bu günleride mi görecektik
  • 11-03-2008, 20:32:03
    #14
    Must4f4 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    satılık sağlam 2 tane cilli gibi göz yakın, uzak, aşağı, yukarı, renkli, renksiz. hiç bir kusuru yoktur. pm atınız

    hoca pmye cevap vermedin bende de göz var muayyer değişelim :P uzakta biraz sorun var pp varsa ödemeyi yapalım sende kargoyla yollarsın :P
  • 11-03-2008, 20:33:07
    #15
    0.25 bile yok gözlerde çok şukur şıkır şıkır çalışıyor
  • 11-03-2008, 20:35:35
    #16
    Yaş 14 iki gözde 3,25 astigmat - 1,50 Miyop
  • 11-03-2008, 20:35:56
    #17
    sol 3.25 sağ 3.50

    9 yaşından beri kullnıyorum bıktım
  • 13-03-2008, 16:12:25
    #18
    Misafir
    Eskiden 0.25 kullanıyorum bıraktım ama yine doktor yolu gozuktu.Yarın gidelim bakalım ne diycek