• 19-02-2008, 17:57:37
    #10
    infratime adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yaw şu Adana'da da bir defa düzgün bir haber çıksın adımızı lekeliyorlar :S
    İnsan memleketten değil , Anasından çıkar.. Meraklanma yani /: Sabancı , Fatih Terim , Haluk Levent'de Adanalı..

    Ayrıca hakkaten , lüzumlu uzuvları mı var acaba açıkta.. /; Ayıp be..
  • 19-02-2008, 18:13:00
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Cem yılmazın buluşunun sonunu düşünemiyorum
    Ama o tepki veriyor değil mi
  • 19-02-2008, 19:48:36
    #12
    Üyeliği durduruldu
    mg-web adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    seyyar kontorlu telefon
    Koptum burada ya
  • 19-02-2008, 20:07:12
    #13
    Üyeliği durduruldu
    bLeedCry adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnsan memleketten değil , Anasından çıkar.. Meraklanma yani /: Sabancı , Fatih Terim , Haluk Levent'de Adanalı..
    Ayrıca hakkaten , lüzumlu uzuvları mı var acaba açıkta.. /; Ayıp be..
    Fatih Terim'i adamdan saymam ve sevmem ben

    cenkaraman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    o kadar milleti ozendırırse olcagı buydu
    Hehe süper yorum kardeş
  • 19-02-2008, 20:38:11
    #14
    scopus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Normal ankesörlü telefonu çalıyorlarsa cem yılmazın reklamlarda tanıttığı ankesörlü telefonları kurulduğu gün çalarlar
    Onlar Türkiyeye Kurulsun Bir Mahallede Olan HEpsi Aynı Akşam Toplanır
  • 19-02-2008, 20:51:47
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Harbi reklamdaki telefon kurulcakmı ya? Yani fotoğraf gönderme falan olcakmı
  • 19-02-2008, 21:13:14
    #16
    abi bura türkiye herşey olabilir
  • 19-02-2008, 23:05:06
    #17
    ben yenileri piyasaya çıkınca kesin çalınır diyodum ama eskisinden ne istemişler
  • 19-02-2008, 23:11:27
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Hatta cemyılmaz reklamda zarar vermeyin buna tepki verir falan diyodu Bence bu çalınma olayından sonra kesin çalmak isteyene elektrik falan vereninden yaparlar