Konu
Ankesörlü telefonu kabiniyle çaldılar
19-02-2008, 20:38:11
#14
MBD
scopus adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Normal ankesörlü telefonu çalıyorlarsa cem yılmazın reklamlarda tanıttığı ankesörlü telefonları kurulduğu gün çalarlar
Onlar Türkiyeye Kurulsun Bir Mahallede Olan HEpsi Aynı Akşam Toplanır