• 19-02-2008, 16:03:06
    #1
    Üyeliği durduruldu
    ADANA’da Türk Telekom’a ait ankesörlü telefon, kabiniyle birlikte çalındı.
    Ova Mahallesi Çocuk Parkı önündeki ankesörlü telefonun çalınması üzerine Türk Telekom yetkilisi Levent Özyüksel, Şakirpaşa Polis Merkezi’ne şikayette bulundu. Periyodik bakım için gittiğinde ankesörlü telefonu yerinde bulamadığını bildiren Özyüksel, “Adana’da ilk kez böyle bir hırsızlıkla karşılaştık. Ankesörlü telefonu kabiniyle birlikte çalıp götürmüşler. Parkın duvarının dibindeki telefonla kabinden geriye sadece cihaza giden kablo kaldı'' dedi.
    Ova Mahalle Muhtarı Fatih Rüştü Tekin de, ankesörün 1 aydır hizmette olduğunu söyledi. Tekin, “Telefonu çalsalar anlarım, kulübesiyle birlikte söküp nasıl götürdüler. Diyelim ki götürdüler bir gören nasıl olmaz. Gürültüsüne uyanan olmaz mı? Şaşırdım kaldım'' diye konuştu.


    Aslında bu bir gerçek haber ama geyiklik olduğu için buraya açmayı uygun gördüm. Koyu yazdığım yerdeki ifadeler çok hoşuma gitti Yurdum insanı ne yapsa yeridir
  • 19-02-2008, 16:07:48
    #2
    Normal ankesörlü telefonu çalıyorlarsa cem yılmazın reklamlarda tanıttığı ankesörlü telefonları kurulduğu gün çalarlar
  • 19-02-2008, 16:30:58
    #3
    ona eski teknik çalma yöntemleri uygulamayın tepki verir
  • 19-02-2008, 16:32:32
    #4
    Üyeliği durduruldu
    o kadar milleti ozendırırse olcagı buydu
  • 19-02-2008, 17:00:02
    #5
    Misafir
    ne yapacaklar acaba çalanlar
  • 19-02-2008, 17:01:42
    #6
    ManuaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ne yapacaklar acaba çalanlar
    seyyar kontorlu telefon
  • 19-02-2008, 17:14:48
    #7
    ManuaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ne yapacaklar acaba çalanlar
    Açıkta bi'yerleri var heralde.
  • 19-02-2008, 17:28:26
    #8
    nası çalış goturmuş vay bea
  • 19-02-2008, 17:52:59
    #9
    Üyeliği durduruldu
    yaw şu Adana'da da bir defa düzgün bir haber çıksın adımızı lekeliyorlar :S