• 17-02-2008, 18:11:42
    #10
    Üyeliği durduruldu
    guzelde polis yemezse stadda yer misin yemez mısin
  • 17-02-2008, 18:28:10
    #11
    Misafir
    süpermiş valla ben biletle yada basın kartıyla filan girerken bile bir ton sorun yaşıyorum helal olsun yapabiliyorsa
  • 17-02-2008, 18:34:18
    #12
    e yuhhhhhh
  • 17-02-2008, 21:03:06
    #13
    ManuaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    süpermiş valla ben biletle yada basın kartıyla filan girerken bile bir ton sorun yaşıyorum helal olsun yapabiliyorsa
    kanal d'de çalışmak havalı oluyor tabi
  • 17-02-2008, 21:05:01
    #14
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Bu Kadar Kosusturcağima Veririm Neyse Parasini Hak Bende Kalmaz
  • 17-02-2008, 21:13:26
    #15
    Misafir
    DooMsDaY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kanal d'de çalışmak havalı oluyor tabi
    yok bi havası giremiyoruz işte adam beleş giriyormuş biz giremiyoruz
  • 17-02-2008, 21:40:39
    #16
    kadıköyde 3 tane turnikeden geçiyoruz,bunu uygulamak biraz zor olur sanırım
  • 17-02-2008, 21:45:48
    #17
    Bizim arkadaşlar stadın önünde bekliyorlar gelenden gidenden bilet istiyorlar geçen bi arkadaş 4 kişiyi sokmuş isteyin veren çıkıyor
  • 17-02-2008, 22:36:24
    #18
    Üyeliği durduruldu
    ne gerek var ya arkadaşın babası stadda görevli polis onunla birlikte