• 17-02-2008, 17:32:26
    #1
    Belesçi bir taraftar futbol maçlarina para ödemeden girebilmenin bir

    yolunu bulmus. Tribünlerde bir efsane olarak yayilan bu arkadas, giris

    kapisina gelip kapidaki görevli polise telasli bir ifadeyle "Abicim çok cil bi

    durum oldu. Içeride maçi seyretmeye gelmis bi abi var, (Bir isim

    salliyormus)hanimi aniden rahatsizlandi. Hastaneye kaldirdik. Onu

    acilen bulup hemen hastaneye yetistirmem lazim" diyormus. Ehliyetini rehin

    birakarak içeri giriyormus.


    Ama içeride maçi seyredecek kadar kalmak dikkat çekeceginden, hemmen

    diger kapiya kosturup, oradan disariya çikiyormus. Çikarken kapidaki polise

    "Abicim benim arabayi çekiyolarmis, bi çikip bakiim ne oluyomus.

    Problem varsa halledip geleyim" diyomus. Taabii geri gelince tanisin diye e bu

    polise de kimligini birakiyormus.



    Cikar çikmaz ilk girdigi kapiya kosturup "Abicim Allah razi olsun ben

    arkadasi buldum diger kapidan ciktik. Simdi benim ehliyeti alabilir miyim?"

    diyomus. Ehliyeti kaptigi gibi çiktigi kapiya yollaniyormus. "Abicim

    ben araba isini hallettim çok saol. Kimligi alabilir miyim?" deyip

    kimligini de alarak içeriye sag salim giriyormuş
  • 17-02-2008, 17:34:48
    #2
    mantığa hayran kaldım ya
  • 17-02-2008, 17:37:17
    #3
    peki bunu tüm görevliler bilmiyor demi
  • 17-02-2008, 17:38:05
    #4
    Misafir
    wa-rez yasak
  • 17-02-2008, 17:42:13
    #5
    ben birşey anlamadım.
  • 17-02-2008, 17:44:16
    #6
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    nereye kadar
  • 17-02-2008, 17:58:20
    #7
    bunun birde değişiği var bir gün bi uyanık bu numarayla içeri giriyor bi hafta sonra bi dahaki maçta yine aynı numarayla girmeyi deniyor ve uyanık güvenlik amca geçen haftaki amca çıkıyor ve uyanık arkadaşı paket edip karakola
  • 17-02-2008, 18:00:28
    #8
    Üyeliği durduruldu
    ahaha güzeldi
  • 17-02-2008, 18:06:00
    #9
    iyi niyeti suistimal etmek doğru değil ya gerçek olsaydı poliste inanmasaydı