ManuaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
süpermiş valla ben biletle yada basın kartıyla filan girerken bile bir ton sorun yaşıyorum helal olsun yapabiliyorsa
kanal d'de çalışmak havalı oluyor tabi