Konu
Maça Ücretsiz Girmenin Yöntemi
17-02-2008, 21:03:06
#13
DooMsDaY
ManuaL adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
süpermiş valla ben biletle yada
basın kartıyla
filan girerken bile bir ton sorun yaşıyorum helal olsun yapabiliyorsa
kanal d'de çalışmak havalı oluyor tabi