Okuyun ben ne yaptım - Sayfa 6 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Okuyun ben ne yaptım
76
●
1.891
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Okuyun ben ne yaptım
1
2
3
4
5
6
7
8
9
08-02-2008, 02:52:57
#46
neoberg
Solano adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ordan 3 css çikolata alabilir miyim
taze html5 soslu css3 çıkacak onu bekleyin isterseniz
08-02-2008, 02:56:10
#47
Abraxas
biz buna tıpka kronik webmaster hastalığı diyoruz..
harbiden kız bu işlerden biraz anlasa manyak makara olurdu
08-02-2008, 04:47:13
#48
DooMsDaY
aheauhau
harbi süpermiş hacı yatmadan önce biraz güldüm sayende
08-02-2008, 07:52:33
#49
My_X
Üyeliği durduruldu
gençler siz siz olun fazla bulaşmadan bırakın bu işleri böle madara olursunuz
08-02-2008, 14:57:50
#50
MBD
çeeek 1.5 php olsun abla
08-02-2008, 15:02:21
#51
hun
Üyeliği durduruldu
pehepe mi dedin pehaşpe mi?
EDİT: yoksa pieyçpi mi
08-02-2008, 15:04:17
#52
My_X
Üyeliği durduruldu
pi haş pi dedim sanırım zaten o anda şok oldum hatırlamıyom beynimden o günü aldırıcam
08-02-2008, 15:05:13
#53
aytuggg
Üyeliği durduruldu
bu maç yaparken hile yapmaya çalışmaya benzemiş
08-02-2008, 15:05:55
#54
hun
Üyeliği durduruldu
Bende ADSL bağlatırken eydisele demiştim
1
2
3
4
5
6
7
8
9
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler