Rusyaya Hacker Olmaya Gidiyorum - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Rusyaya Hacker Olmaya Gidiyorum
41
●
1.219
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Rusyaya Hacker Olmaya Gidiyorum
1
2
3
4
5
26-01-2008, 20:56:51
#1
okokok
Yüksek ihtimalle profilimden mailimi almış biri beni rusyaya çagırdı ben hakkımı başka birisine vermek istiyorum kullanmak isteyen varmı
26-01-2008, 20:59:36
#2
Elazığlı168
sunucuoptimizasyon.com
boş kontenjan varsa 5 arkadaşla gelebiliriz yılı birlikmi gidip gelicez yol + sigorta + barınma + rus bayan gibi olanaklar karşılanıyor mu?
26-01-2008, 21:00:52
#3
fraklit
bana devretsene
26-01-2008, 21:01:20
#4
turkcekaynak
heckır okokok
yakışır programın bi kopyasını al vvarez e düşürürüz
26-01-2008, 23:54:16
#5
Solano
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
rus bayan veriyolarsa ben gelirim
26-01-2008, 23:57:57
#6
KR@LKSK
Türk hackerları tedavülden kalksın yerine rus hackerları gelsin
27-01-2008, 00:00:08
#7
DreamSinger
KR@LKSK adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Türk hackerları tedavülden kalksın yerine rus hackerları gelsin
zaten türkler ruslardan beslenio (:
27-01-2008, 01:22:36
#8
kubilay
adam bu dediklerimizi dışarıya sızdırma demiş, sen konuyu basmışsın nerde ticaret ahlakı
27-01-2008, 01:28:50
#9
leventt
hehe yavv 1000 dolar için şu mevsimde tittim sene gitmem rusyaya
1
2
3
4
5
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler