Rusyaya Hacker Olmaya Gidiyorum
41
●1.219
- 28-01-2008, 14:13:52Buranın rusyadan ne farkı kaldı donuyoruz valla

demekki soğuğu yemiyen hakır olamıyor
- 28-01-2008, 14:30:03soğuk yese iyi kim bilir napacaklar ordaEnforcer54 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle