• 28-01-2008, 03:51:52
    #19
    Abi bana turbo turno zuno pascal öret
  • 28-01-2008, 04:00:36
    #20
    aylık 1000 ? bir kez 1000 ?

    neyse her ikisi içinde yapılmaz o iş
  • 28-01-2008, 10:34:10
    #21
    bence 1 defa aylık bile olsa bırak rusyayı istanbuldan ankaraya çalışmaya gitmem
  • 28-01-2008, 10:53:11
    #22
    Üyeliği durduruldu
    Ne bu karanlık işe benziyor

    içki , sigara , kumar , kara borsa, eroin ,kokain, uyuşturucu ,mafya, naftalin her işe girerim

    Arkadaş bana gelsin ben bedava çalışırım
  • 28-01-2008, 11:06:46
    #23
    Üyeliği durduruldu
    abi sen git bi kopya al programdan önce satarız sonrada vvareze düşürürüz
  • 28-01-2008, 14:13:52
    #24
    Buranın rusyadan ne farkı kaldı donuyoruz valla
    demekki soğuğu yemiyen hakır olamıyor
  • 28-01-2008, 14:30:03
    #25
    Enforcer54 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Buranın rusyadan ne farkı kaldı donuyoruz valla
    demekki soğuğu yemiyen hakır olamıyor
    soğuk yese iyi kim bilir napacaklar orda
  • 28-01-2008, 19:33:32
    #26
    turno pascal programınıda bunlar yazmış galiba yada turbo pascalın gelişmişi
  • 28-01-2008, 19:59:25
    #27
    ach
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bende gidiyorum görüşürüz arkadaşlar