Rusyaya Hacker Olmaya Gidiyorum - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Rusyaya Hacker Olmaya Gidiyorum
41
●
1.219
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Rusyaya Hacker Olmaya Gidiyorum
1
2
3
4
5
27-01-2008, 01:49:22
#10
Prof.Huko
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Degmez 1000$ için
27-01-2008, 01:54:11
#11
TReX
Üyeliği durduruldu
boş kontenjan varsa bende gidebilirim,elimden her iş gelir,olmadı 144 kişi için çay,kahve servisi yaparım
27-01-2008, 09:36:05
#12
Ali21
Üyeliği durduruldu
TReX adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
boş kontenjan varsa bende gidebilirim,elimden her iş gelir,olmadı 144 kişi için çay,kahve servisi yaparım
Çaycı Seni
27-01-2008, 16:28:47
#13
PrMakinesi
Üyeliği durduruldu
heacker üyesi olucakmışsın arkadşım , hacker değil. yanlış anlamışsın sen adamı
süper ya , paylaştığn iyi olmş
27-01-2008, 16:35:22
#14
Turkchat
yiyecek,içecek,otel ve yol parasını onlar mı veriyorlarmış ki ?
27-01-2008, 16:37:52
#15
deli dana
rusyaya gitmek için bahane arıyordum. ben gidebilirim
27-01-2008, 16:50:21
#16
bibakarmisin
Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
Elazığlı168 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
rus bayan gibi olanaklar karşılanıyor mu?
Bu güzeldi gakkoş abi
28-01-2008, 00:10:02
#17
ayberk
"arkadaşım eğer bu dediklerimizi çok ciddiye almalısın"
28-01-2008, 00:12:58
#18
Ukasher
Üyeliği durduruldu
rus kızı versinler yeter
1
2
3
4
5
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler