• 14-02-2014, 19:19:12
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Öncelikle herkese merhabalar. Forumda bir inceleme yaptım ama bu konu hakkında bir konu göremedim hem kendim bilgilenmek için hemde bu işi yapan arkadaşlarımızın daha çok bilgi alması için yararlı bir konu olacağını düşünüyorum. Öncelikle ben merakım olduğu için dj ünitesi aldım ve 2 haftadır bir şeyler yapmaya çalışıyorum kendimi geliştirmek için daha fazlasını öğrenmek istiyorum. İlk önce hangi programları önerirsiniz ? Şu an çoğu yüklediğim programda dj ünitesini çalıştıramıyorum bilgisi olan varsa burada paylaşırsa yararlı olur ve daha fazlası hakkında bilgi vermek isten varsa bizimle paylaşırsa sevinirim. Şimdiden yorum yapanların emeğine sağlık.
  • 14-02-2014, 19:46:44
    #2
    Fl studio'dan başlayabilirsin.
  • 14-02-2014, 19:47:55
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Ipod adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fl studio'dan başlayabilirsin.
    Fl studio'ya dj ünitesini entegre edemiyorum nasıl yapabiliriz bilginiz var mı ?
  • 14-02-2014, 21:16:06
    #4
    berkq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fl studio'ya dj ünitesini entegre edemiyorum nasıl yapabiliriz bilginiz var mı ?
    Herhangi bir fikrim yok hocam.
  • 14-02-2014, 21:22:51
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Ipod adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fl studio'dan başlayabilirsin.
    Ipod adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herhangi bir fikrim yok hocam.
    Teşekkürler hocam.
  • 14-02-2014, 21:23:44
    #6
    dj ünitesi dediğiniz nedir hocam, dj setup mu aldınız, controller mı aldınız ?

    marka model detaylı bilgi verirseniz yardımcı olmaya çalışırız
  • 14-02-2014, 23:17:23
    #7
    cubase yada logic öneririm
    • berkq
    berkq bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 15-02-2014, 12:32:11
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Yenile adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dj ünitesi dediğiniz nedir hocam, dj setup mu aldınız, controller mı aldınız ?

    marka model detaylı bilgi verirseniz yardımcı olmaya çalışırız
    Pioner DDJ WeGo aldım hocam.
  • 15-02-2014, 12:42:20
    #9
    Prodüksiyon yapmak istiyorsan FL Studio'yu öneririm. Fakat anladığım kadarıyla çalmak istiyorsun şu anlık sadece. Pioneer Ergo ile başlamış biri olarak kesinlikle Virtual DJ ile başlama. Traktor DJ ile başlamanı tavsiye ederim, Virtual DJ ile arasında ki farkı kesinlikle anlayacaksın. Beatmatching/sync olayı Traktor DJ'de çok daha başarılı.

    Üretmek içinde tarzın ne ise ona göre mashup'lar ile başlayabilirsin. Tavsiyem senkronizasyon tuşuna alışma. Alıştıktan sonra normal CDJ setlerde çalman zor olur.