Öncelikle herkese merhabalar. Forumda bir inceleme yaptım ama bu konu hakkında bir konu göremedim hem kendim bilgilenmek için hemde bu işi yapan arkadaşlarımızın daha çok bilgi alması için yararlı bir konu olacağını düşünüyorum. Öncelikle ben merakım olduğu için dj ünitesi aldım ve 2 haftadır bir şeyler yapmaya çalışıyorum kendimi geliştirmek için daha fazlasını öğrenmek istiyorum. İlk önce hangi programları önerirsiniz ? Şu an çoğu yüklediğim programda dj ünitesini çalıştıramıyorum bilgisi olan varsa burada paylaşırsa yararlı olur ve daha fazlası hakkında bilgi vermek isten varsa bizimle paylaşırsa sevinirim. Şimdiden yorum yapanların emeğine sağlık.